niedziela, 12 czerwca 2016

Wszystko teraz jest krótkie....

...niestety, a doba ma tylko 24h. Nawał różnych spraw sprawił, że na wypady do Kubusiowa mamy bardzo mało czasu. Skutkuje to szokiem jakiego doznajemy za każdym razem gdy nie ma nas dłuższy czas. To co ukazuje się naszym oczom to obraz nędzy i rozpaczy... milion rzeczy do wypielenia, przycięcia, przesadzenia a czas na to wszystko, to JEDEN DZIEŃ ;)
Tak też było teraz... po 3 tygodniowej nieobecności na działce, gdy weszłam na warzywnik mało nie padłam. Wszystko, włącznie z trawą było po kolana - oczywiście prócz posianych warzyw hahaha. Z wrażenia nie zrobiłam zdjęcia "przed" ale mam kilka "po". Doprowadzenie warzywnika do stanu jak ze zdjęć poniżej, zajęło mi całą sobotę...






Ja pieliłam a Paweł kosił - 7 godzin! Mimo zarośniętych rabat zrobiło się nieco porządniej :) W tym roku jakoś wszystko jest większe i bujniejsze... róże Bonica przy tarasie sięgnęły poręczy a wiciokrzew dzielnie im wturuje roztaczając niesamowitą woń... 



Na bylinówkach rośliny także szaleją... niektóre ostróżki mają 160cm wysokości! :) 






O ile na bylinówkach nie widać chwastów za bardzo tak na części frontowej aż się od nich roi... Po zimie, której w zasadzie nie było już wiem, że Carexy padły oraz jeden miskant Gracillimus... 










...jak widać próbowałam ciąć ale niestety Paweł rozwalił mi nożyce do cięcia i nie dało się ich używać :(









Na koniec wstawię zdjęcie mojej Mamuni z piwonią. W tym roku piwonia poszalała z wielkością kwiatów :) 



Pozdrawiam Was gorąco!

Gośka


24 komentarze:

  1. wszystko kwitnie pięknie, możesz być dumna ze swojego Kubusiowa :D
    pozdrawiam An_Tre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiaku ale musiałaś mieć tempo, pięknie warzywnik wygląda i wszystko się pięknie rozrosło, śliczna lawenda:) u mnie miscanty też wymarzły zostało kawałeczek Red Barona i jedna rozplenica, a co do piwonii to też maja olbrzymie w tym roku kwiaty :) Ewa ślicznie pozuje :) buziole wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, to co, że rzadko bywasz, ale i tak roboty odwaliliście kawał. Na dwóch frontach orać się nie da, a domek do stałego życia jest w końcu ważniejszy!

    POdziwiam całość, chwastów nie widzę. POwodzenia! Hanka Andrus

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu i ja jestem pełna podziwu dla waszej pracy. Taki teren w jeden dzień? Pomimo waszej małej obecności w Kubusiowie rabaty zachwycają. To miejsce was kocha :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Gosiaczku... pięknie w Waszym Kubusiowie, no ale kiedy ma się takich zapalonych właścicieli-ogrodników, wszystko jakby lepiej rośnie !!! Kiedy nie chce mi się pielić moich grządek i rabatek "idę" do Twojego ogrodu i zaraz wraca mi chęć do prac ziemnych... hahaha... Na 26 fotce widać Twoje wierzby i powiem, że środkowe Hacuro wygląda jakby się czegoś wystraszyło... Fajnie wyglądają. Pozdrawiam ze wsi opolskiej, Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite zdjęcia pokazujące jakie piękno nas otacza. Super wpis, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wiosnę zrobię coś ogródek na balkonie :) Piękny ogród!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia. Podobają mi się te ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda rewelacyjnie! Istne arcydzieło :-) Muszę spróbować jak najszybciej. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz super ogródek :) Cieszy oko i na pewno podniebienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i uporządkowany ogród, aż miło popatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ogród, doskonale zadbany :) Teraz zimą oglądając takie zdjęcia chce się lata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł. Lubię blogi tego typu. Będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog. Bardzo podobają mi się stronki o takiej tematyce. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię blogi o takiej tematyce. Bardzo podobają mi się tematy które są tutaj poruszane. Jestem pod wrażeniem. Super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piwonie to nadzwyczaj piękne kwiaty :) Szkoda, że są tylko raz do roku. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne rośliny, stosujesz jakieś nawozy lub stymulatory wzrostu, bo mi bez nich nic nie chce rosnąć, nie wiem czy to jakiś pech czy coś robię nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe i kolorowe zdjęcia widać że potrafisz uchwycić piękne chwile, wydaje się to łatwe ale nie każdemu wychodzą takie ujęcia, widać że blogowanie to twoja pasja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zielono i ciekawie w tym twoim ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow super ogród, niestety w mieście mogę tylko pomarzyć

    OdpowiedzUsuń