wtorek, 14 maja 2013

Stare Pole...

...a w nim kiermasz organizowany co roku. Ten odbył się 27-28 kwietnia. Byłam tam pierwszy raz ale z pewnością nie ostatni! Ogrom roślin i innych różności. Niestety kiermasz ma jedną wadę... niewielu sprzedających wie co sprzedaje. O odmiany krzewów czy żurawek nie ma co pytać ale jak człowiek mniej więcej wie co chce to bez problemu sobie poradzi :) Prócz drobnych sprzedających były też takie szkółki jak szkółka Dąbrowskich z Wipsowa. 
A teraz relacja fotograficzna :) 


 Nie myślałam, że ten kiermasz będzie aż tak duży...



Drzew owocowych była cała masa... czego by człowiek sobie nie wykombinował wszystko było ;) 


Warzywa normalnie wychodziły ze straganów! Były piękne! No nic tylko kupić i sadzić :) 


Na stoisku z liliami Pan dumnie prezentował swoje cebule oraz co z nich wyrośnie :) Faktycznie lilie miał śliczne. Pytałam czy nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej ale niestety nie. 








U tego sprzedawcy kupiłam klona palmowego. Inni mieli ogromne krzewy róż w bardzo fajnych cenach.


Tu stoisko z Wipsowa... 





I różności oraz bukszpany.... 




 Od kwiatów jednorocznych można było dostać zawrotu głowy...




...i hortensja ogrodowa, która zadziwiła mnie wielkością pojedynczego kwiatu... 


 Te konwalniki kupiłam... kosztowały 20 zl ale sadzonek z nich było około 20... ;) 









 Niektóre stoiska miały etykiety na bylinach, oczywiście nie z odmianami ale to i tak dobrze, że chociaż wiadomo było jak się dana roślina nazywa ;) 









Wyjechałam z obładowanym bagażnikiem i bardzo zadowolona :) Jeżeli macie blisko do Starego Pola to wpadnijcie tam w czasie targów - na prawdę warto :) 


ciąg dalszy długiego weekendu majowego nastąpi... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz