poniedziałek, 6 maja 2013

Rozpoczęcie sezonu 2013 ...

...w końcu! :) Ile ja się naczekałam! Aż wstyd normalnie. Z wrażenia nie ucałowałam nawet łopaty - mam nadzieje, że się nie pogniewa ;) 
Było cudownie, chociaż na początku zimno i mokro. Mieliśmy także Gości - tylko nie wiem czy Goście zadowoleni bo rzucili się do roboty jak szaleni :) Wyrobili mi normę sezonową ale o tym troszkę później ;) 
Na początek zdjęcia z samego początku "przedłużonej majówki"... czyli obraz nędzy i rozpaczy ;) 






...warzywnik w opłakanym stanie...


..ale pomost prezentował się bosko :)


Kolejnego dnia po przyjeździe, z samego rana pojechaliśmy na kiermasz roślin w Starym Polu. Napiszę o tym w oddzielnym poście ;) ... a wracając do Kubusiowa... Drewno, gwoździe i pędzle czekały już na montowanie skrzyń na warzywnik...


Pomocników było sporo ale prace trwały kilka dni.... Trzeba było zbić skrzynie, pomalować impregnatem i zabezpieczyć od środka folią ;) 


Napełnianie skrzyń ziemią było bardzoooo cięzkie. Wyłożyłam skrzynie grubo gazetami by chwasty nie przechodziły a Chłopaki napełniali... 



...tak prezentował się warzywnik po napełnieniu i posianiu trawy ;)


W środę mieli zjechać nasi Goście więc dzień wcześniej wzięłam się za robotę nowej rabaty przy domu. Najpierw wyznaczanie, potem nacinanie kantów a potem... łopata w ruch ;)




...i cięcie bukszpanów zakupionych okazyjnie w Starym Polu ;) 


...i efekt końcowy.


... cdn ;) 







4 komentarze:

  1. Gosiaku ..tu Gosia. Ale się napracowaliście. Piękną masz działkę, tyle przestrzeni i będzie cudnie jak roślinki wykiełkują.Zapraszam na rewizytę i letnie DIY na mój blog . Zachęcam Cię również do wizyty w moim sklepie redecor.mojego gdzie artykuły od trzech topowych skandynawskich projektantów. Mamy rewelacyjne artykuły do ogrodu,oznaczniki do roślin i ziól, doniczki, narzędzia ogrodowe i inne ciekawe artykuły do domu.Będziesz mogła ozdobić swój ogród i cykać super foty na bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu :D Dzięki za dobre słowo w sprawie ogrodu i za zaproszenie na bloga i do sklepu. Z chęcią zajrzę!

      Usuń
  2. Całkiem normalne widoki po zimie. Ale Ci szybko wyrósł warzywnik vel ogród kuchenny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa normalnie wczoraj nie było a dzisiaj juz jest! Sam urósł :D

      Usuń