piątek, 15 listopada 2013

Dekoracji czar...

... nie będzie dziś ogrodowo a dekoracyjnie :) Długo myślałam by "go" zrobić. Ciężko z odpowiednim materiałem było ale się udało. Uwielbiam takie ozdoby... troszkę w stylu vintage... nieco romantyczne... i wydaje mi się, że niezwykle kobiece.
Mowa o tym "gagatku"
 
  ...uwielbiam patrzeć na te "nadszarpnięte" zębem czasu końce stron...


...brakowało mi w nim "blasku" stąd taki środeczek :) 



...front i tył...  


Wianek, dekoracja - nie wiem jak "go" nazwać, jest jak dla mnie gigantycznych rozmiarów, gdyż ma jakieś 74 cm średnicy. Najpierw myślałam, żeby go sprzedać ale tak go polubiłam, że nie ma o tym mowy ;) W końcu to mój "pierworodny" :)
Gdyby jednak ktoś z Was był zainteresowany kupnem takiej dekoracji napiszcie: 
gosiak79@onet.pl
...z przyjemnością wykonam kolejne takie "cudo" :) 

Pozdrawiam Was gorąco :) 
          

3 komentarze:

  1. Piękna dekoracja:-) Masz ciekawe pomysły Gosiu:-)A próbowałaś robić już wianek z róż ze starych kartek książek?

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Anitko :) Dziękuję Ci ślicznie. To nie jest mój autorki pomysł... kto zrobił pierwsza taką dekoracje to nie wiem ale na podobne cudo zwróciłam uwagę na jednym z blogów. Co do wianka z róż to robiłam takowy. Niestety kartki nie były tak "zniszczone" przez czas i efekt był dla mnie niezadowalający ;) Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  2. dla mnie przepięknie :-)

    OdpowiedzUsuń