wtorek, 19 listopada 2013

Warsztaty w AgoHome ...

...warsztaty, na które długo czekałam... Termin "farby kredowe" był mi nieznany i ciekawa byłam jakie możliwości dają. 
W sobotę o 11:00 w AgoHome stawiłam się na "Warsztaty malowania mebli i dekoracji farbami kredowymi". W progu przywitała mnie przesympatyczna właścicielka, Pani Agnieszka, która prowadziła warsztaty. Z dużą pasją opowiadałam nam o farbach kredowych, które okazały się niezwykle wdzięcznym produktem. Jak dla mnie ich podstawową zaletą jest to, że nie ma potrzeby wcześniejszego przygotowywania powierzchni do malowania (oczywiście prócz odtłuszczenia powierzchni). Farby mają bardzo dobre właściwości przylegające. Kolejną zaletą jest brak zapachu typowego dla wszelkiego rodzaju farb. Nimi spokojnie można malować w domu nie dusząc przy tym domowników ;) 
Pani Agnieszka "wtajemniczyła" nas również w różne metody dekorowania przedmiotów i mebli, takich jak malowanie z przecierką, postarzanie woskiem, malowanie szkła oraz uzyskiwanie spękań. 
Warsztaty przebiegały w super atmosferze, luźnej i zabawnej. Nazwałyśmy się nawet "Kołem Gospodyń Miejskich" ;) 
Jeżeli ktoś chciałby skorzystać z takich warsztatów to zaglądajcie TU i śledźcie kiedy odbędą się następne spotkania. 
A to moje "dzieła" warsztatowe :) 




Tak nawiasem mówiąc te warsztaty to nie był taki rodzaj zaspokojenia ciekawości... Poszłam tam bo mam pewne "tajemne" plany ;) Naznosiłam, jak to mówi mój Mąż, różnego rodzaju "złom" do domu oraz coś drewnianego... Wpadłam w jakiś amok latania po "starociach" ;) 
...to moje "łupy"
 ..."złom"



 ...i coś drewnianego :) 


...co z tego będzie??? Czas pokaże :) 
Pozdrawiam Was gorąco!

5 komentarzy:

  1. Gosiu czyli jesteś zadowolona z warsztatów? bo szczerze się zastanawiałam czy mi później nie wygarniesz, że Cię zachęcałam a Ty się zawiodłaś:) Aga to super babka ma dużą wiedzę, pasję i jest maega sympatyczna:) czekam taeraz na efekty co zmalujesz z tego drewnianego:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga oczywiście, że jestem zadowolona! :) Absolutnie nie miałaś się czego obawiać ;) Wiesz.... po pierwsze poznałam nowy fajny produkt a po drugie usystematyzowałam wiedzę już posiadaną. Wymieniłyśmy też doświadczenia - było super :)

      Usuń
  2. Z przyjemnością zobaczę co z tych tajemniczych przedmiotów powstało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aga :) "Coś" drewniane własnie się "obrabia" więc spodziewaj się mnie niedługo w sklepie :) Od razu ostrzegam, że będę potrzebować porady w sprawie koloru ;)

      Usuń