środa, 12 marca 2014

Czarna seria.....

Witajcie...

Na wstępie przepraszam, że tak długo zaniedbywałam bloga ale mieliśmy czarną serię.... chorób oczywiście. Przypałętała się do nas paskudna grypa, na którą zachorowali dosłownie wszyscy, którzy się z nami kontaktowali. Zaczęło się ode mnie, potem Kuba, potem jedna babcia, potem druga a potem Paweł. Prawie wszyscy skończyli na antybiotykach. Przyznam, że nie pamiętam kiedy byłam taka chora... nigdy nie miałam problemu z gorączką a tym razem nie mogłam jej opanować. Temperatura przez 3 dni nie schodziła poniżej 38,8. Gdy lekarz na dyżurze zobaczył mnie z mrożonką na głowie nieco się zdziwił ;)  
No w każdym razie wychodzimy na prostą (tfu tfu!)
Planujemy wypad do Kubusiowa ale nie wiemy czy się uda. Przecież sezon trzeba zacząć! Słońce świeci! Rośliny wyłażą z ziemi! A my z chustkami przy nosach - toć to skandal ;) 

Pozdrawiam wszystkich zaglądających! 

Gośka :) 

1 komentarz:

  1. Hej Gosiu... toż to "skandaliczny skandal", żeby w marcu zachorować na grypę !!! Brrr... okropność, nienawidzę chorować, chociaż jestem na pierwszej linii wszelkich infekcji;-((( I wszystkie przeżywam tak, jak Wasz Kubuś... po prostu masakrycznie !!! Zatem życzę Twojej uroczej Rodzince szybkiego powrotu do zdrowia... i słonecznego, radosnego rozpoczęcia sezonu w Kubusiowie !!! Pozdrawiam serdecznie, Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń