piątek, 29 marca 2013

Wielkanoc...

...piękne, wiosenne, pełne ciepła i rodzinnej atmosfery Święto. Lubię Wielkanoc bo zwiastuje ciepło i słoneczko  którego, nie oszukujmy się, w tym roku brakuje :)

Postanowiłam dzisiaj wnieść trochę koloru do naszego domku ale nie, nie... nie myślcie, że zmieniłam coś w wystroju mieszkania ;) Zresztą co ja będę pisać - najlepsze jest pismo obrazkowe ;) 

Najpierw przygotowania...




...a potem do dzieła :)



...umalowany paznokieć - prawie jak pisanka :)


I efekty naszej pracy, w zasadzie Kuby pracy - ja tylko trzymałam ;)



Tak o to powstały nasze kolorowe pisanki do jutrzejszego koszyczka. Najważniejsze, że dobrze się bawiliśmy i rodzinnie spędziliśmy czas.

Przy tej okazji chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia Wielkanocne. By ten świąteczny czas upłyną Wam w rodzinnej, radosnej atmosferze a poniedziałek okazał się niezwykle mokry :)

Pozdrawiam Kochani

Gosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz