niedziela, 21 kwietnia 2013

...co w ziemi siedzi...

...a w zasadzie co z niej wyszło :) 
Pamiętacie moje wydziobywanie nasion ze ściętej ostnicy? O to?

Teraz z nasionek wyszło o takie cuś :) 

Wysiewy w doniczkach recyclingowych prezentują się tak: 



...i jeszcze troszkę pozostałych... 
Popikowanie jeżówki i ostróżki...

..oraz cała reszta czekająca na pikowanie ;)





Patyczki wyglądają obecnie tak: 


...ale... w czwartek miałam miłego gościa :) Odwiedziła mnie Ania (dla forumowiczów znana jako Kraania) i przywiozła mi cosik :) Torebkę, a w niej...

...nowe patyczki! :) Tym razem to hortensja Annabelle, w której zakochałam się oglądając ogród Ani! 
Aneczko jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! :) 


Pozdrawiam Was gorąco i miłego tygodnia życzę! 
:)

2 komentarze:

  1. Bożeszsz... A kiedy Ty to wszsytko przepikujesz!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu... to i tak nie wszystko co mam ;) Ale sama wiesz, że jak się coś kocha to i czas się znajdzie :) ...u mnie zdecydowanie gorzej z miejscem ;) Ja po prostu lubię to robić :)

      Usuń