wtorek, 10 grudnia 2013

Z cyklu: "Mamo a dlaczego"......

......"Mamo a dlaczego ty nie robisz "dyndałek" i wianków na Święta?" zapytał mój Kuba a ja, zdębiałam. Faktycznie jakoś nastroju świątecznego zupełnie nie mam...... głupio mi się zrobiło, że moje dziecię pozbawię magii Świąt więc wyciągnęłam z szafy ozdoby choinkowe, podkład zrobiony jeszcze w lecie z winobluszczu i pistolet do kleju. Tak powstał wianek na drzwi :) Dostałam pochwałę od Syna, że jest ładny! 




Spełniwszy "obowiązek" wiankowy postanowiłam w ramach robótek ręcznych wypróbować cudo zakupione ostatnio. To Mod Podge znany przez tych co lubią różne takie prace ręczne. Dla tych co nie znają tego produktu napiszę, że to taki klej, baza i lakier w jednym. 


Jest on rożnie stosowany ale mnie zaintrygowała operacja przenoszenia wydruku na drewno czy tkaninę. Cały czas się zastanawiałam jak to się dzieje....... mimo, iż ta "sztuka" mi wyszła, w dalszym ciągu nie wiem jakim cudem to powstaje ;) Ale cóż...... blondynka ze mnie ;) 


Pozdrawiam Was gorąco :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz