wtorek, 24 grudnia 2013

A miałam już nic nie pisać........

..........przed Świętami w sensie, a tym bardziej w Święta :) Ale nie mogę! No muszę się z Wami podzielić moim "ogrodem"......

Już mówię o co chodzi, Jak wiecie ogród w Kubusiowie daleko ode mnie pozostał ale przecież mam balkon! To mój mini ogródeczek, taki rodzynek :) Gdy na Ogrodowisku zobaczyłam te wszystkie pięknie ustrojone ogrody to mnie ścisnęło w dołku. Danusia zrobiła cudne dekoracje z bombek i bombek na patykach! No musiałam po prostu mieć coś podobnego! Więc wyciągnęłam bombki, klej i patyki, i zaczęłam robotę ..... (a miałam piec sernik ;) )



Gdy klej wysychał zawieszałam lampki choinkowe na donicach..... 
A to efekt mojego ekspresowego pomysłu i realizacji.





A taki widok mam teraz z okna w kuchni :)




A tak wygląda w całości:


Z tego miejsca chciałabym zaapelować do WSZYSTKICH POSIADACZY BALKONÓW - macie ogródek na wyciągnięcie ręki! Sadźcie rośliny, dekorujcie i cieszcie się ich pięknem! W brew pozorom nawet malusieńki balkon można przeobrazić w piękny ogród! 
Do dzieła Kochani! :) 

Ściskam Was świątecznie :) 

4 komentarze:

  1. Piękne dekoracje! Tak trzymać, balkon też powinien być ładny!
    Korzystając z okazji:
    Niech Święta Bożego Narodzenia przyniosą Wam tyle radości, szczęścia i miłości by starczyło ich na cały Nowy Rok. Niech uśmiech zagości w Waszym domu, a ciepły blask wigilijnej świecy nich rozproszy wszelkie smutki. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś,
      Dziękujemy bardzo! I Wam na te Święta i przyszły rok wszystkiego najlepsze, dużo zdrowia i miłości! :)

      Usuń