piątek, 13 czerwca 2014

Balkonowe kolory...

Jako, że ogród mam daleko a w mieście przytłacza mnie otaczający beton próbuje każdego sposobu by trochę zazielenić sobie to betonowe życie :) 
Balkon mój znacie i pokaże Wam jak prezentuję się teraz. Roślinki jeszcze małe (niestety w skrzyniach trzeba bardzo o nie dbać) ale gdy ruszą z kopyta będzie ślicznie. Niestety nie mam w tym roku nic wiszącego na barierkach ale może jednak się skuszę - zobaczymy :) 

To troszkę balkonowych kolorów Wam zaserwuję...

 

I ozdóbki.... 

Chyba po urlopie jednak skuszę się na obsadzenie skrzynek na poręczach :) 

1 komentarz:

  1. Skoro tak fajnie Ci idzie tworzenie ogródka na balkonowej przestrzeni zapraszam i Ciebie i synka do wspólnej zabawy: http://domoweklimaty.blogspot.com/2014/06/wakacyjne-wyzwanie-dla-blogowych-mam-i.html

    OdpowiedzUsuń