niedziela, 18 listopada 2012

Witajcie w Kubusiowie....

...ostatnio sporo myślałam o założeniu bloga.... sama się zaczęłam zastanawiać - po co? ;)Im więcej myślałam, tym bardziej dochodziłam do wniosku, że muszę przestać myśleć a zacząć działać. O czym będą posty? Sama jeszcze nie wiem... 


Kubusiowo..... nasz piękny kawałek ziemi na Warmii, moje spełnienie marzeń. Zawsze ciągnęło mnie do roślin, ziemi... marzyłam o kawałeczku ziemi, na którym można by posadzić chociaż jeden krzew. Marzenie się spełniło! Mamy cudny kawałek ziemi nad samym jeziorem gdzie odpoczywamy już od wiosny, tzn rodzinka odpoczywa a ja ganiam z łopata próbując ogarnąć "ogród" :D

Skąd nazwa Kubusiowo? Pewnie łatwo się domyślić - tak ma na imię nasz czteroletni synek -diabełek w ciele aniołka ;)
Myślę sobie, że ten blog to będzie taki troszkę "pamiętnik" tego naszego raju na ziemi ale nie tylko.... Uwielbiam robić wszystko, co rękami człowiek jest w stanie zrobić. Maluje, przerabiam, szyję, zdobię torty, odnawiam meble, i wiele innych rzeczy. Sprawia mi to frajdę i jest pewnego rodzaju zastępstwem ogrodowym. W zimie okrutnie doskwiera mi brak łopaty w rękach :D


Przesyłam więc Wam kawałek naszego nieba z nad Kubusiowa :D





Pozdrawiam


Gośka

4 komentarze:

  1. Brawo Gosiu! Wstęp zapowiada interesującą historię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj mój Pierwszy Gościu :D Pozdrawiam Anitko serdecznie i dziękuję :D

      Usuń
  2. Witaj Gosiu:))
    nawet nie zastanawiam się czy zostanę tu dłużej czy nie:))
    Jestem Beata, sąsiadka z Warmii. Tak samo jak Ty kocham grzebać w ziemi, kocham wszystkie roślinki. A pracach w ogrodzie dzielnie pomaga mi mój prawie czteroletni synuś - KUBUŚ:D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lea :D

      No to mamy niezłych pomocników ;) Cieszę się niezmiernie, że nie tylko ja "spaczona" jestem na punkcie roślin i ziemi ;) W grupie raźniej :D

      Usuń