czwartek, 13 grudnia 2012

Pakuj się!

...ano właśnie, czas pakowania. Na rynku dostępnych jest teraz tyle różności do pakowania, że można się pogubić. Ja jednak lubię zrobić coś sama. Nie bardzo jestem za pstrokatymi ozdobami, wolę coś naturalnego. Dlatego bardzo często używam zwykłego, burego papieru do pakowania. W tym roku wymyśliłam też zawieszki na prezenty - i tu rozwiązuje się tajemnica gwiazdek z masy solnej ;)


Dla koloru dodałam jedynie tekturkę czerwoną pod etykietki z imionami. Dla dodania blasku maleńkie dżety krawieckie.



Niestety, bardzo często mam problem z zapakowanie jakichś prezentów... a to ze względu na ich kształt. Tak na przykład było z zestawem miseczek, które nie były w nic opakowane przy sprzedaży. Wymyśliłam sobie więc taki sposób: 


Wycinam długi prostokąt, który "obejmuje" miseczkę ale jest na tyle szeroki, że da się założyć na pokrywkę. Owijam nim miseczkę i przyklejam taśmą.


Nadmiar papier zaginam na zasadzie zakładek i sklejam razem. Wycinam kółko mniejsze niż pokrywka miseczki i naklejam na moje zakładki. Analogicznie robię ze spodem prezentu. Teraz tylko ozdobić i voilà


Gdzieś podpatrzyłam też, jak dziewczyny z rożnych blogów szyją papier. Bardzo mi się to podobało :) Pomyślałam trochę i wymyśliłam sobie torebki - koperty.


Wycięłam kwadrat z szarego papieru o wymiarach 24x24 (takie torebki akurat były mi potrzebne ale wymiar może być dowolny). Złożyłam na pół i rozcięłam złożony bok. Górę prostokąta złożyłam żeby powstała "klapka" i zrobiłam na środku dziurkę dziurkaczem.


Przeszyłam całość na maszynie i gotowe :)



Miłego pakowania! 

3 komentarze:

  1. hehe czyli zgadłam, że zawieszki do prezentów:) Ja też zawsze kombinuję coś sama:)pozdrawiam Gosiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Aga no zdziwiłabym się gdybyś akurat Ty nie zgadła :D ;) Buziaki

      Usuń
  2. Śliczne prezenty! A ja mam takie same zawieszki z masy solnej.. hehe.. i jeszcze choinki zrobiłyśmy z córunią... i jeszcze je piknie wymalowała farbkami :D Radość na całego! Pozdrawiam Gosiu!
    Beata_S

    OdpowiedzUsuń