wtorek, 11 grudnia 2012

Prezenty, prezenciki...

...czy mały czy duży KAŻDY lubi je dostawać. Nie znam nikogo kto by tego nie lubił ;) No właśnie... tylko co wybrać, żeby obdarowanemu się podobało? 
Jako, że ogrodnikiem się staje uwielbiam gdy ktoś robi mi ogrodowy prezent. Produktów na rynku jest bardzo dużo ale są też narzędzia, moim zdaniem, wyjątkowe, takie, o których się marzy :) Ja znalazłam narzędzia moich marzeń i jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z nich. To mój ogrodniczy skarb: 


Takich narzędzi wyjątkowych znajdziecie całe mnóstwo tutaj:

http://sklep.ogrodowisko.pl/

Są szpadle, grabie, widły, sekatory, łopatki i przeróżne przyrządy, które ułatwiają prace w ogrodzie. Narzędzia są lekkie, wykonane ze stali nierdzewnej i drewna dębowego.


Prócz narzędzi znajdziecie też akcesoria ogrodnicze takie jak rękawiczki czy podkładkę pod kolana. Są też śliczne domki dla owadów. 
Każdy ogrodnik będzie zachwycony gdy obdarujemy go takimi cudami :)


Jednak ogród to nie tylko narzędzia... to także dekoracje. Która z nas nie lubi dekorować domu? ;) 
Dla mnie ogród jest przedłużeniem domu. Uwielbiam ubierać go w piękne lampiony i drobne dekoracje, które można zawiesić na gałązkach drzew, drzwiach wejściowych czy postawić po prostu na ziemi.
Takie rzeczy znajdziecie tu:



Mam cichutką nadzieję, że Mikołaj przeczyta... ;)

Pozdrawiam Was ciepło.






6 komentarzy:

  1. ach te marzenia...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I w jednym i w drugim sklepie same cuda:) Ja swojemu mikołajowi w zeszłym roku nawet linki do swoich wymarzonych prezentów wysyłałam a on i tak nie załapał. W końcu spytał po co go tak spamuję i musiałam powiedziec o co chodzi:) oj niedomyślny ten mój mikołaj:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi faktycznie mało domyślne te nasze Mikołaje ;)

      Usuń
  3. ...a mój Mikołaj kupuje na raty...po jednym narzędziu...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..mój mógłby nawet po połowie :D Tylko czy się domyśli? ;)

      Usuń