niedziela, 19 stycznia 2014

Blog roku czyli "co mi strzeliło do głowy?!"

.....no właśnie...... Odbierając codzienną pocztę dostałam wiadomość o tym, że wybierany jest Blog Roku 2013. Pierwsza myśl: "Ale fajnie!", druga myśl: "Może się zgłosić?", trzecia myśl: "a daj se babo spokój!". Trzecia myśl wydała mi się najbardziej racjonalna więc pomysł upadł. Do dziś...... Powiedziałam o tym Pawłowi a on na to: "Zgłaszaj". No dobra, pomyślałam..... ale nie będąc pewna zrobiłam wpis na FB a tam posypały się głosy zachęty :) (Beatko, Mariola, Pawle, Asieńko dziękuję ;) )
Tak więc oficjalnie informuję, iż nasz Kubusiowy świat został zgłoszony do Bloga Roku 2013 :) 




Pozdrawiam wszystkich Podczytywaczy :) 


P.S Oficjalnie to ja się zgłosiłam ale czy wszystko dobrze zrobiłam to nie wiem bom blondynka....
P.S.1 Dobrze, że Paweł trochę się zna bo za chusteczkę nie mogłam umieścić aktywnego linku z konkursem....
P.S.2 W dalszym ciągu zastanawiam się co ja zrobiłam..... "i z czym do ludzi" ;) ......
P.S.3 Przepraszam za ilość poprzednich P.Sów ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz