niedziela, 5 stycznia 2014

Wspomnienia...... Goście i koniec urlopu....

Nasz dwutygodniowy urlop w Kubusiowie dobiegał końca ale czekaliśmy jeszcze na Gości. W odwiedziny przyjechały do nas Ewelina i Megi :) Oczywiście rozmowom nie było końca, pośmiałyśmy się i połaziłyśmy po Kubusiowie troszkę. 

Wycieczka nad jezioro....





Kuba chciał koniecznie zaimponować Dziewczynom więc rybę złowić musiał ;) 


Mój Paweł tez nie chciał byc gorszy od Kuby więc podjechał po Dziewczyny "bryką" ;) 



Później latałyśmy po rabatach, Dziewczyny pstrykały fotki, trajkotałyśmy o roślinach, o ziemi, o nawozach itd.... a przy kawce i ciasteczku nadal trajkotałyśmy już nie tylko na tematy ogrodowe :) Nim się obejrzałyśmy zrobiło sie późno i Ewelina z Megi musiały jechać :( 
Dziękuje Wam kochane za wspaniale spędzony czas!

...... po wyjeździe Dziewczyn zaczęłam "oblot" fotograficzny. Część "bylinowa".....




Część krzewowo - bylinowa..... 









Warzywnik całkiem ładnie się prezentował :) 









 Widok z góry na część ozdobną.......




Puste pola bardzo mnie denerwowały ale nigdzie nie mogłam znaleźć traw, które miałam tu sadzić. Stąd te mało estetyczne dziury :) 
W takim oto stanie zostawiliśmy Kubusiowo i wróciliśmy do domku......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz