poniedziałek, 3 lutego 2014

Nie lubię zimy......

.....jeszcze do Świąt jakoś daje radę ale później już nie. Nie znoszę tego oczekiwania na pierwsze ciepłe dni bo dłuży się ono strasznie. Chociaż jestem w styczniu urodzona, to z całego serca nie znoszę zimy :) No i te krótkie dnie..... masakra. Trzeba się więc rozpieszczać, no a jak ma się rozpieścić ogrodnik? Kupując to i owo :) No więc kupiłam.....


Ja chyba nie znam umiaru w tym kupowaniu........ gdybym mogła to kupiłabym wszystkie nasiona, które dostępne są w sklepach :) .......a potem klnę, że nie mam miejsca na rozsady ;) 
Dzisiaj, po południu poczułam jednak, że wiosna się zbliża. Ciężko to przeczucie opisać ale wiem, że już niedługo! Dzięki temu zasiadłam do planowania warzywnika na ten rok. Coś tam nawet wymyśliłam.



Warzywnik w zeszłym roku zaplanowałam tak: 


Okazało się jednak, że skrzynie tak stać nie mogą więc musiałam co nie co pozmieniać ale same nasadzenia w skrzyniach wyglądały dokładnie tak :) 
W tym roku mam zamiar powiększyć warzywnik o część owocową i coś jeszcze, ale tego na razie nie zdradzę. 
Na urodziny od moich chłopaków dostałam śliczne róże. Róże straciły już swój urok więc chciałam je dziś wyrzucić ale zobaczyłam, że puszczają młode listki. Przycięłam więc i wstawiłam na razie do wody. Zobaczymy co z tego będzie.


Będąc w Lidlu natknęłam się na takie mini szklarenki za 4,50. Ponieważ Paweł suszy mi głowę o wymianę trzech lawend (które są na rabacie przy wejściu i faktycznie różnią się od pozostałych) miałam pretekst by zrobić taki zakup:

Dzisiaj "odnowiłam" też takie cuś czyli kwietnik...... może to służyć za świecznik albo dekorację gdy postawi się na tym szklany klosik. Tak to wyglądało przed i w trakcie pracy:  

A tak po zakończeniu......


I to na tyle :) 
Pozdrawiam Was gorąco! I oby do wiosny!
:) 

4 komentarze:

  1. Co za staranność w planowaniu! Ja idę trochę na żywioł, ale moje plany zdecywowanie mniej rozległe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś to nie staranności - to brak doświadczenia :) Sprawdzam po 5 razy co z czym mogę sadzić i myślę jak to będzie razem wyglądało. Ściskam!

      Usuń